חיים הכט מדבר על "צוק איתן"

מנכ"ל רדיו 'קול רגע' על הפעולה הקרקעית בעזה: "לא מסוגל להתמודד עם אובדן נערינו שמשלמים בחייהם". על האויב מנגד: "בנוק-אאוט הם ינצחו כי זה בדיוק מה שהם רצו מהיום הראשון". על המשך הלחימה: "מהיום משתנים כללי המשחק, היהודים משתגעים". האזינו
"כבר הרבה זמן לא רעדו מיתרי קולי

קודם שאמרתי כאן את דעתי מול המיקרופון הזה.
עכשיו, אני רועד. אבל אני מבין שנגמר השלב של היותנו
יהודים וישראלים והומניטריים ויפים ואזרחי העולם ו.. זה נגמר.
הגיע רגע האמת.
אני אומר את הדברים לא בגלל שפתאום התמלאתי תעצומות נפש ואני נכון כל כך אלי קרב.
לא. בדיוק להפך.
אני אומר זאת כי אני מכיר בעובדה שאני חלש, פריך, שביר.
כמוכם, אני לא מסוגל, לא מסוגל להתמודד מול הידיעות על פרחי נערינו, על הטובים בבחורים שמשלמים בחייהם במערכה שבידנו, בכוחנו למונע אותה.
התחבטויות הנפש נגמרו, סוף.
עכשיו צריך צה"ל לפזר כרוזים בכל רחבי עזה, סג'עייה, רפיח, עזה, בית חולים וכך לומר:
מהערב משתנים כללי המשחק.
מה שהיה נגמר. למה? כי עכשיו, רק עכשיו, היהודים משתגעים.
מהשעה שמונה הערב איסמעו כל תושבי עזה, תקשיבו טוב.
כל נקודה שממנה יירה טיל לעברנו, כל נקודה יהיה זה בית, בית ספר, בית חולים, מחנה של אונר"א או מחילה של שונרא.
כל מקום כזה יחטוף פצצה שתמחק אותו.
מהערב אין יותר שום התחשבות,
אם מהפצצה הזו ייפגעו נשים, ילדים, זקנים או מחבלים.
אתם שומעים?

להשאיר תגובה

